fredag 7 november 2008

Veckoredovisning

På hemmafronten: Vi har äntligen fått vår mur fixad, men de lådinsatsen och den sista köksluckan kommer inte förrän på måndag. Sen vill jag förresten tacka hela familjen för Alex 30-årspresent. Det var ett presentkort i valfri affär och i söndags (tror jag det var) var vi på Elgiganten och köpte en ny dammsugare! Nice! Den är champagnefärgad =D

På Hälsofronten: Efter att ha använt mina tvångsinköpta promenadskor i närmre två veckor nu, så kan jag glatt meddela att den begynnande hälsporreinflammationen har släppt. Jag kommer använda skorna mycket, men kanske ha mina stövlar någon gång då och då.

På Jobbfronten: Ärligt talat så börjar julen närma sig, och detta märks EXTREMT mycket på jobbet. Eftersom efterfrågan finns så har vi redan börjat ta fram en del julkort. Just nu har vi rea och allt medan saker försvinner så tar vi fram mer och mer julsaker. Det är lite skrämmande att julen kommer tidigare och tidigare vart är, men å andra sidan klagar många över att julen går över så snabbt.

På kärleksfronten: Alex har kommit tillbaka från sin frånvarovecka vilket innebär det vanliga kärleksgnabbet.

Kram

Inga kommentarer: