måndag 3 augusti 2009

Första dagen

Idag har jag haft min första dag på nya jobbetpå Kultur Lund. Jag var där kl 8 på morgonen men imorgon ska jag inte dit förrän kl 9 för ingen av mina kolleger var på plats kl 8.
Idag har jag gjort följande:
Läst in mig på allt material
Läst in mig på allt material
Läst in mig på allt material
och fått tilldelat mig mitt ansvarsområde!

Jag ska vara ansvarig för skolprogrammet som för tillfället är det mest akuta att färdigställa. Min första deadline är på fredag och tills dess ska jag sammanställa det detaljerade program som ska skickas ut till alla skolor. Det mesta är redan gjort, men jag ska fixa lite fler bilder, korta ner texten och skriva in alla tider, datum och programpunkter.

Dagen idag har gått väldigt snabbt, och då har jag egentligen inte gjort något konkret jobb än, så jag gissar att dagen imorgon kommer flyga iväg!!!
Kul ska det bli i allafall!

Kram

1 kommentar:

Kristina sa...

Vad roligt! Verkar ju alldeles utmärkt. Lycka till med din deadline. Kram!