måndag 8 mars 2010

En stund sedan

Det är ett tag sedan jag skrev senast och anledningen har varit en jobbig februarimånad. Jag har varit sjuk i två omgångar, varit arbetslös med halvdana jobberbjudande, känt mig totalt isolerad från vänner och familj och dessutom fastnat i planeringsarbetet med bröllopet. Det har helt enkelt varit en ganska sur månad. Detta ändrades dock ganska drastiskt efter ett samtal med min mor för en vecka sedan. Tänk vad de kan de där mammorna! Mor sa att bröllopsplanerna rullar på utan att jag egentligen behöver bekymra mig (dessutom är det ingen katastrofal stress), sjukdom passerar och går över, jobbsituationen (kunde inte mor fixa men...) löste sig en timme senare efter ett samtal med arbetsförmedlingen och under denna första vecka i mars har jag haft spenderat kvalitetstid med alla mina tre systrar! Mars lär bli en väldigt mycket bättre månad!

Kram

Inga kommentarer: