fredag 14 september 2007

Guldkant på höstvardagen

Det är fantastikt att vara hundägare! Det sätter verkligen en guldkant på tillvaron. Han kräver även en del tid, men det har jag en del av nu när jag pluggar. Att gå tillbaka till skolan har varit en riktigt bra idé. Jag känner att mitt, en gång svala, intresse för företagsekonomi faktiskt har blomstrat upp och föreläsningarna är riktigt intressanta! Självklart hade jag hellre jobbat med kulturadministration, men ibland får saker och ting ta sin tid. Just nu är även föreläsningarna en guldkant på min tillvaro!

Förresten, bilder på Tärnklänningen kommer här som lovat! Den satt nästan som en smäck, bara ett par ändringar, sedan var den perfekt!



Dagens tips: Om ni vill se fler bilder från de senaste två bröllopen jag varit på är det bara att registrera sig på facebook!


Kram

Inga kommentarer: