fredag 31 augusti 2007

Händelsefull vecka!

Nu har det gått nästan en hel vecka sedan jag fick hem Ponnin och allt har gått jättebra hitintills! Kristina och jag har umgåtts nästan alla dagar denna veckan... anledningen? Top Model säsong 8 har börjat och sänds måndag-torsdag!!!! Vi är bara lite lätt skadade ;)
Annars har jag haft en ganska hektisk vecka trots att jag inte börjat skolan förrän idag, fredag, men jag har sytt en hel del den senaste tiden och jag kan med glädje meddela att min klänning är färdig!!! Jag är väldigt nöjd med resultatet av båda mina alster denna sommar. Vet inte om jag skrivit det tidigare, men Gretas tärnklänning är i stort sätt färdig den med. Den kommer jag å andra sidan inte visa på bild förrän efter Karin och Henriks bröllop nästa helg. Jag ska ju inte avslöja allt i förväg.... ;)



Ponnin däremot, min kärlek, honom visar jag gärna på bild!

Hela kullen


Ponnin och Bella


Ponnin i sin nya säng
Dagens tips: Om du tycker om djur... skaffa ett husdjur! Det kvittar vad det är för djur, ett som knappt kräver någon tid alls, eller en som behöver all tid i världen! Det är ett fantastiskt nöje att bara sitta rakt upp och ner och studera sin älskling! Djur gör oss till bättre människor!


Kram








1 kommentar:

Linda sa...

gulle gulle gulle gulle gull! Jag blir helt varm i hjärtat! Vi passar gärna!!!!
Hoppas ni får trevligt bröllop - vi hörs och ses nästa vecka!