fredag 3 augusti 2007

Äntligen semester på riktigt!

Nu har bröllopet varit! Bröllopet som vi har gått och väntat på ända sedan vi fick reda på det i höstas! Numera heter min storasyster Linda Christjansen! Rätt coolt faktiskt... man måste tänka efter lite var gång man säger det!

Bröllopet var med all säkerhet jättevackert... det var det i alla fall från min plats sidan om bruden, men jag befann mig i lite av en bubbla, så jag behöver se bröllopet på video innan jag kan få rätt uppfattning om det. Lindas klänning var i alla fall underbar och hennes håruppsättning mycket vacker! Ja, Rasmus var också fin och alla på mottagningen och festen hade klätt upp sig till tänderna, vilket alltid är kul! Borregården är även det en fantastisk plats att hålla festligheter på. Helt perfekt för Linda och Rasmus.

Bilder på de lyckliga tu och från festen kommer senare... jag använde nämligen knappt inte min egen kamera en enda gång under dagen. Så ni får helt enkelt ta mig på orden så länge....

Nu efter bröllopet kan semestern äntligen komma igång! Det har varit ett par lugna dagar, och jag har äntligen kommit igång med klänningarna som jag ska sy, men denna veckan har vi även hunnit med en tur till Köpenhamn. Ikväll blir det grillning hos Mona och Håkan och imorgon blir det lite skoj med tjejerna. Tina har nämligen semester och är i Skåne!

Köpenhamn utlovade inte så mycket shopping som jag först trott, mycket pga egna val eftersom vi valde att turista lite istället! Slutsats: Köpenhamn har fantastisk arkitektur! Även dessa bilder kommer senare eftersom jag glömt min sladd i sommarstugan!

Många kramar så länge!

Inga kommentarer: