onsdag 18 juni 2008

Rösta, Rösta, RÖSTA!!!!

Okej, nu är det dax att rösta på Vårens Lundavovve (Björne alltså)! Rösta via mailen redaktion.lund@lokaltidningen.se! Skriv Vårens Vovve i Ämnesraden och sedan Björne i mailet!

Har haft svårt för att sätta mig ner och skriva den senaste tiden och det är två saker som är anledning till det: Först och främst EM. Jag har gått med i en tävling på nätet där vi är elva som DAGLIGEN tippar på de olika matcherna. Jag har lett tävlingen fram tills nu då jag ligger på en delad första plats och allt är väldigt spännande!
Det andra är Alex 30-årsdag som nalkar sig, eftersom jag bestämt mig för att göra hela "födelsedagshelgen" hemlig! Det är ett par aktiviteter som ligger på agendan och Alex vet ingenting!
Jättekul, men jag är totalt utmattad av allt hemlighetsmakeri!

Men, nu är det snart midsommarafton och jag vill passa på att ge alla som läser min blogg extra stora midsommarkramar!!!!!
För min del blir det Strandbaden, Backåkra, familjen och två trevliga midsommarfester! Allt man kan önska sig!

Kram

1 kommentar:

Linda sa...

Är du säker på mailadressen? Har försökt rösta två gånger men får bara meddelande om att det inte kommer fram...
KRAM!