söndag 1 juni 2008

Födelsedagshelg!

Så har man fyllt år igen och liksom ganska många födelsedagar tidigare känner jag mig inte ett dugg äldre! Man gör sällan det en solig majdag med mysigt frukost sällskap (Linda) och en sprillans ny cykel att stajla med (från Alex)! Och födelsedagsfirandet är fortfarnade inte slut! Vi har inte firat med familjen än! Inte ens Mona och jag har gett varandra våra presenter än (blev det rätt?). Familjen, inkluderat alla svärisar, morföräldrar och så där kommer nämligen på kaffekalas och enkel middag hos systra mi nästa söndag. Det är inte dåligt att fira födelsedag tre helger i rad!

Denna helgen har jag befunnit mig i Löderup, vid stugan... men även på en Wii balanceboard och på strandbadshotellet lyssnandes på dansband med en drink i handen. Kan tyckas behöva en förklaring, men det känns totlat överflödigt! ;)

Kram på er!

1 kommentar:

Familjen Wiman: sa...

GRATTIS!
Tycker inte du ser en dag äldre ut.. :)

Kram Maria m fam.