onsdag 4 mars 2009

Har varit tillbax på jobbet nu efter min sjukvecka och det känns som att stället klarat sig bra utan mig. Min ena kollega kände av kaoset i lördags och jag var inne och styrde upp lite grejor i söndags, men annars är vi på helt rätt spår.

Å andra sidan dyker det hela tiden upp nya saker (som en inventering) så man ska inte slappna av för mycket.

Igårkväll, när jag var ute och gick med Björn, kom en av mina grannar, skrikandes för full hals, cyklandes efter mig. Det visade sig att deras nya dvärgschnauzer, Molle, som är nyadopterad från Spanien, lyckats smita ut genom balkongdörren (de bor också på nedersta våningen). Alex och jag kan ju inte direkt strunta i en sådan nyhet, så vi gick en låååång runda och var inte hemma förrän vid 23.30, men utan Molle. Tyvärr har vi inte hört om de hittat honom eller ej...jag får väl helt enkelt gå och fråga. Jag hoppas med hela mitt hjärta att han inte blivit stulen!

Jag lägger i alla fall till ett signalement så alla kan hålla utkik!
Han ser i princip ut precis som Björn. Lite nättare och kanske lite högre. Han är bara 9 månader. Han är svart med vitt mellan benen och har kanske något mer hängnde öron än Björn och han har kuperad svans.

Håll utkik!

Kram

Inga kommentarer: