söndag 8 mars 2009

Levande drömmar

Igår blev vi färdiga med en inventering som tagit tre dagar. Det har inte tagit tre dagar för att vi har mycket att räkna, utan för att huvudkontoret har så sjukt besvärliga instruktioner så jag har ifrågasatt mina val och beslut sju gånger om. Och det är här drömmarna kommit in. Det enda som jag drömt om denna veckan är bortsprungna hundar och inventeringslistor, vilket inneburit att jag ifrågasatt mig själv ännu fler gånger (både i drömmarna och när jag vaknat...) SUCK!
Nu är det i alla fall (förhoppningsvis) över. (Har vi gjort något fel så måste vi göra om det!)

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kära syster! Undrar en liten sak. Du skulle inte kunna tänka dig att rita en flygande svala till mig? Ingen press alls och inte något att fråga om.. ;) Men om du vill så hade det varit jättesnällt. Kram!