tisdag 19 januari 2010

Galen av skor

Snacka om att man ibland bara vill att saker och ting ska klaffa. För tillfället har jag stött på lite problem i bröllopsplaneringen och allt beror på ett par skor. Och skorna är inte ens till mig, de är till Alex! I senaste nummret av Allt om Bröllop finns en presentation av snygga herrskor (jag har än så länge inte hittat artikeln på hemsidan så om någon gör det så säg ifrån). Där fanns ett par helt underbara petrolblå, klassiska nästan åt vintage-hållet, snygga finskor. Det står i bildtexten att de kommer från Vagabond, men nu börjar jag alltså tvivla på systemet.

Efter att ha ringt till Vagabond Store i Malmö, Allt om Bröllop-redaktionen och Vagabonds huvudkontor har jag fortfarande inte lyckats hitta skorna. Nu ska jag skanna in bilden och skicka den till PR-avdelningen på Vagabonds huvudkontor och se om Robert, som jag nu är bundis med, kan hjälpa mig hitta dem ibland vår/sommarsortimentet.

Jag kommer även lägga ut bilden här om någon kan dra sig till minnes om de sett skon i en annan affär.

Mitt problem är minimalt men störigt värre, och om det inte löst sig tills Bröllopsmässan i Malmö den 6-7 feb, så kan jag behöva ett entourage som hjälper mig övertyga Allt om Bröllops personal att hitta skorna åt mig!

Kram

1 kommentar:

Familjen Wiman: sa...

Åh bröllop!! :o) Hur långt har du kommit i planeringen? Jag älskar allt som har med bröllop att göra!! Vi får nog verkligen ha en fikadate snart, så jag kan få höra lite bröllopsplanering!! :o) Å så är jag grymt nyfiken på nya huset!!

Kram från lilla mig.