lördag 5 juli 2008

Blogging from London

Tänk att man skulle ta sig tid att göra detta också! Vi har hitintills haft en mycket bra resa och alldeles lagom tur med vädret. Lite växlande. Vi blev nästan en och en halv timme försenade från Sturup, men eftersom vi kom redan i torsdagskväll, så var det inget större problem! Igår sightseeade jag och Alex själv... lite halvdant dock, eftersom allt tog längre tid än vi beräknat. Igår kväll åt vi god mat på The Narrow, en av Gordon Ramseys krogar och spelade Wii till en stund in på natten!

Idag blev det lite sovmorgon och sen mötte vi upp med Cissi och Fredde i Notting Hill. Jag och Kristina delade på en bringare Pimm's och det var supergott! Sedan lämnade vi Alex hos sällskapet som berikats av Tobba och drog ner på Portobello Road. Msig marknad och en del häftiga prylar och givetvis en present till Björn!

Nu ska jag och Kristina snart iväg och se Sex and the City! Alex vet jag inte var han är, bara att han är i Tobbas "trygga" händer!

Kram

3 kommentarer:

Lovisa sa...

Vad härligt att ni har det bra - hälsa alla! Kram!

Familjen Wiman: sa...

Hoppas ni har en underbar helg i London. Gratta mannen din från oss.
Kram

Anonym sa...

Dess Pleasure att förstå din blogg. Ovanstående artiklar är ganska ovanligt, och jag verkligen tyckte om att läsa din blogg och poäng som du uttryckte. Jag gillar verkligen att visas upp under en typisk grund, efter en hel del mer inom ämnet. Tack för att dela ... fortsätta skriva!