måndag 8 december 2008

Knappt en ledig stund!

Har haft min lediga helg för den här månaden och tillbringaden den ute i Löderup för att hjälpa till med renoveringen. Vi har kommit väldigt långt och nu är det jätteroligt för varje liten grej blir ett stort steg framåt. Allting börjar liksom komma på plats.

Sedan fick jag ju njuta av en skön slappekväll med Alex, vilket jag inte brukar få göra när jag sticker till landet. Den här lördagen var dock Alex bandydestination Ystad och då är det mycket närmre att köra ut till Löderup än att ligga och köra hela vägen hem till Lund. MYS!

Min Storasyster är gravid... jag tror alla vet det vid det här laget, men nu börjar det liksom bli mer allvar. Bebisen sparkar och Linda är gnälligare än vanligt! ;) Detta kanske innebär att detta är sista julen på vårt "traditionella" sätt. Vi får se, vi tar en jul i taget!

I går körde vi hem relativt tidigt för att handla mat och sticka en runda till Nova. Jag har inte alls många julklappar kvar att köpa och dessutom har jag planerat de två eller tre klappar jag har kvar. Far är svår, men det ska nog lösa sig.

Igårkväll ringde Mona och Håkan och undrade om vi ville hänga en stund och spela Mario Cart. Det ville vi förståss, men Mario Cart är faktiskt inte alls så kul som alla säger att det är!!!! Kanske tycker jag så bara för att jag var sjukt dålig på det!

Kram

Inga kommentarer: