måndag 15 december 2008

Nio dagar kvar

Det är faktiskt inte många dagar kvar till jul och medan syrran bloggar om en lugn sista-vecka-innan-jul så kommer detta vara min mest intensiva vecka under hela det här året. Igår hade jag min sista lediga dag innan jul... Ja, det innebär att jag kommer jobba söndagen den 21 december!
Jippiii!

Men i kontrast till julstressen på jobbet står det faktum att vi idag inte sålde för mer än hälften så mycket som samma dag förra året! I jämförelse mot ca 330 kunder förra året, hade vi bara ca 240 kunder idag. Kan ni fatta hur mycket folk egentligen påverkas av finanskrisen!! Jag trodde det verkligen inte, men alla butiker i stan är uppenbarligen drabbade och så även Nova... Det är lite tråkigt faktiskt...

Men vi jobbar så klart på så mycket vi kan. Jag är bara SÅ glad att alla mina julklappar är fixade! På den punkten känner jag mig riktigt effektiv!

Oj, det påminner mig om att jag lovade Alex att fixa tvätten... Ups

Kram

Inga kommentarer: