lördag 28 februari 2009

Att återvända till verkligheten

Äntligen har febern släppt och jag har sluppit spendera hela dagen sängliggandes! Det började bli bättre redan igår, så jag utrotade all sjukdom genom att duscha, ta på mig andra kläder, byta sängkläder och allt annat sånt som vittnar om ens sjukdomstid. Idag har jag varit och shoppat... Jag har haft kli i fingrarna ett par dagar och idag stod jag inte ut längre. De har en fantastisk ombyggnadsrea på Malmströms/Camilla som ligger i CW-huset och jag fyndade riktigt ordentligt! På Lindex hade jag 30% rabatt, så där blev det också ett par fynd. Sedan var jag inne på Stil och hittade en cool klänning! Den fanns inte hemma i rätt färg och storlek... så jag ska hämta den på tisdag! Superkul att äntligen få hem lite vårfrächa kläder!

Trots att det har varit riktigt härligt väder i Lund idag, så ska jag ändå vårda min kvarvarande förkylning... så nu blir det en ett bad med en god bok!

Kram

Inga kommentarer: