onsdag 4 februari 2009

Confirmed

Min återanställning som butikschef har blivit bekräftad idag och det känns tryggt och skönt att veta var man ska spendera den närmaste tiden! Det var meningen att vi skulle öppna idag, men vår telefon är för tillfället avstängd (vilket inkluderar Internet och kortläsare) och dessutom saknas växelkassa... och det lär ju inte funka.

Det har blivit bestämt att vi ska öppna på fredag istället, och jag är väldigt glad över att få lite ledig tid för min kropp tyckte uppenbarligen inte det var lika kul att börja jobba igen, i jämförelse med mitt huvud. Bihålorna känns tilltämta... tilltäpta (freudiansk felstavning) och halsen känns tjock. Tradigt, värre!

Eftersom jag bara var inne om på jobbet en snabb sväng idag så har jag passat på att vila lite. Imorgon ska jag ta itu med städning, och tvätt och allt annat här hemma, men idag fick jag min vila.

Kram

3 kommentarer:

Lovisa sa...

Vad skönt att det ordnade sig, grattis till nygamla jobbet! Kram!

Kristina sa...

Vad skönt att höra. Grattis! Kram

Familjen Wiman: sa...

Grattis! Va kul för dig! Inte med förkylningen alltså.. ;o)

Många kramar Maria m fam.