fredag 26 juni 2009

Laleh

Idag har jag sytt, sytt, sytt och sytt lite till. Tyvärr slarvade jag uppenbarligen lite, så det blir till att sprätta lite imorgon...
När Alex kom hem i eftermiddags så berättade han att Michael Jackson dött. Jag hade lyckats undvika den här nyheten hela dagen. Nu har jag dock vägt upp min ovetskap genom att titta på några filmklipp från hans konserter.
Ikväll, efter att jag träffat Marie en sväng (det var verkligen länge sedan, vi får träffas lite oftare tycker jag!) åkte jag till Malmö, mötte upp med Malin för att gå på konsert i Folket park. Maia Hirasawa och Laleh spelade, och det var helt ljuvligt! Laleh sjunger med hela kroppen och leker fram sin sång! Jag fick dessutom med min en helt fantastisk liten bokhem med Lalehs sångtexter och teckningar. Det var en riktigt lyckad kväll och som tur vvar slutade det relativt tidigt för på vägen hem märkte jag att ingen av mina framlampor fungerade... Lyckat! Som sagt, som tur var blev det inte så sent = inte så mörkt!
Nu är i varje fall nya lampor inköpta, dock inte monterade...än.

Kram

Inga kommentarer: