måndag 22 juni 2009

Och där försvann Juni

Oj, det var ett tag sedan... men jag har ju haft fullt upp så det är kanske inte så konstigt. Jag har hunnit med Kristinas fina och mysiga möhippa som gav lite oväntade resultat. Jag har varit på möte med Kultur Lund som har resulterat i en praktik med början den 3 augusti. Jag har varit akutpackerska till Mona pga försenade flyg. Jag har gjort en garderobsstyling och jag har firat en riktigt lung och skön midsommar. Helgen har, trots alla väderleksrapporter, varit strålande! Inte nog med att solen alltid skiner i Löderup Strandbad, vi har även firat vår första natt i vår nyrenoverade stuga! Det var underbart! Dörrar till sovrummen, diskmaskin, tvättmaskin, härlig soffgrupp, gott om plats, oslagbar utsikt... I can go on and on! Hjärtligt välkomna ner förresten!
Nu sitter jag barnvakt ute i storasyrrans trädgård och har lyckats hitta ett svagt oskyddat nätverk! Success!!!!

Det blir en tur tillbaka till Lund från och med onsdag, så om det är någon som ska till stan och vill ha sällskap, så är jag där!

Kram

Inga kommentarer: