tisdag 22 april 2008

Har varit lite upptagen...

...med Kristina. Jag skyller på att jag umgåtts så mycket med henne att jag helt enkelt inte haft tid att blogga. Det är sant! Om man bortser från kursen i Tranås, så har jag umgåtts med Kristina varenda dag under hela denna veckan. Hade jag varit hemma de dagarna också så hade vi säkert träffats då med. Det har varit en jättetrevlig vecka och jag har dessutom hunnit vara ute i Löderupstrandbad och renoverat lite (tack för skjutsen Tina).

Kursen gick dessutom bra och jag fick bara fyra fel på det något godtyckliga provet! Jag lyckades dessutom lura in Daniel i ett kallbad i sjön och att äta både svampsoppa (han har aldrig ätit svamp!) och rå lax! Men så hade vi också en gudomlig kock och på onsdagskvällen fick vi faktiskt var med och laga vår trerätters middag! Bilder kommer så småningom.

Resten av veckan har det varit jobb och umgänge: Fredag: Middag och drinkar med Linda och Kristina (och Lovisa i tanken), Lördag: Spelkväll med Linda, Kristina, Tina, Jonas och Rickard, Söndag: Bilfärd med Tina, Renovering med Familjen, Häng med Alex och Kristina och Måndagshäng med Kristina, Mona och Håkan!

Det var min vecka, hur var din?
Kram

1 kommentar:

Lovisa sa...

Jag var med er mentalt också, saknar er! KRAM!