lördag 12 april 2008

Och så hann det bli lördag

Har haft fullt upp ett par dagar i och med inramningskursen i Tranås och måste givetvis dela med mig av mitt fina dubbelrum, det trevliga sällskapet och givetvis det jobb vi gjorde. Det var med andra ord väldigt trevlig och trots att jag ser fram emot att åka tillbax nästa vecka, så ser jag inte riktigt fram emot dom prov jag måste göra; nämligen ett teoretiskt och ett praktiskt. Jag är nog den som gått igenom Gallerix inramningsutbildning fortast och nu först förstår jag varför man kanske skulle behöva ett halvår att jobba in sig lite, innan man gör provet! Nåja, jag har bestämt mig för att essa provet i vilket fall som helst! ;-)







Jobbade kort dag i fredags för att sedan gå på rådgivning på banken. Det var mycket givande och jag fick reda på att jag inte är ett hopplöst fall, utan snarare befinner mig i en utmärkt finansiell situation. Mycket intressant.

Idag har jag också jobbat och skurit sönder mina händer! Som ni förstår är det inte jätteallvarligt eftersom jag skriver på datorn själv, men det är inte, och jag menar verkligen inte roligt att jobba med glasskivor i storleken 70x100 utan handskar! Rys... det kan faktiskt gå riktigt illa om man inte är försiktig!
Många PoK

Inga kommentarer: