torsdag 22 maj 2008

Var tog hela veckan vägen?

Om förra veckan masade sig fram, så har denna veckan sprungit ifrån mig! Men jag börjar från början:
I lördags firade jag och Mona vår födelsedag med flickorna från landet. Det blev picknick i Mona och Håkans trädgård och sedan en utsökt grillmiddag på kvällen. Som vanligt har vi knappt tid att göra något annat än att prata och det är såååå underbart. Jag hade verkligen en jättetrevlig dag och fick en underbar bok som antagligen kommer komma väl till pass, bland annat när tomten i strandbaden ska planeras om.

På söndagen väcktes vi av telefonen 14.07!!!!!!!!!! Sjukt va? Inte ens Björne hade vaknat. Jag tror att vi gick i dvala som små björnar allihopa. I vilket fall som helst kom vi upp och fick rensat våra rabatter och klippt lite gräs. På kvällen tog vi en promenad till Vipan, tiggde lite kvällsmat av gårdagens värdpar och tog med oss bilen hem för att avsluta kvällen med filmen "Stardust". Mysig kväll, mysig film.

Måndag, tisdag försvann i yran på jobbet. Här hemma slutade Internet fungera och Alex dator krashade. Som tur vad kunde vi rädda alla våra bilder!

Onsdag var vår regionschef hos oss och möblerad om lite. Hon är duktig och gav mig lite tips och tricks!

Idag har sommarvärmen återvänt efter något kyligare väder. Alex har köpt ny dator och Internet fungerar igen! Till helgen blir det Schlagerfest hos Sanna och Zandra och sedan blir det Morsdag i Löderups Strandbad.
Trevlig Helg!
Kram

1 kommentar:

Familjen Wiman: sa...

GRATTIS! I efterskott.. ;)

Kram Maria (fam hälsar oxå)