söndag 21 september 2008

Bra vecka

Jag har haft en bra, men hektisk vecka. Den har känts ungefär som en evighet, men det är antagligen för att det hänt en hel del, speciellt på jobbet. I måndags försökte jag och Therese snygga till så mycket som möjligt inför regionschefens besök. Terese (som då även regionschefen heter) är väldigt trevlig och hjålpte till med både administration, budget och förändringar i butiken. Vi ändrade om ganska mycket, och vi har fått väldigt mycket positiv respons.

I tisdagskväll träffade jag Mona och Viktoria för en shoppingtur på Nova. Jag var mest sällskap, men Mona köpte både skor till sig själv och Viktoria.... hm
Resten av veckan på jobbet har varit att fixa och åtgärda alle de saker som inte hanns med i tisdags, och nu är butiken jättefin.

I fredags ringde Linda (syrran) och undrade om hon kunde komma in och sova över eftersom hon skulle hämta Rasmus tidigt i gårmorse på Kastrup. Det blev en tur till Nova till efter jobbet med Linda och sedan stack vi hem och åt mysig kvällsmat och tittade på kass tv resten av kvällen.

Jag jobbade igår också och var ganska trött när jag kom hem. Alex hade redan planer för kvällen och jag ville verkligen hitta på något, men det var inte förrän Ann-Sofi ringde och väckte mig vid 17.15 som vi bestämde att vi skulle träffas inne i stan och kolla in Kulturnatten. Ann-Sofi och Tobias möte upp med mig vid 19.30 och efter lite marknadsköp, musiklyssning, konsthallsbesök och allmänt insupande av atmosfär drog vi till Espressohouse och tog en fika.
Jag hade verkligen en jättetrevlig kväll! Precis vad jag förväntat mig av kulturnatten, trots det unga klientelet.

Idag skulle vi egentligen haft "köksrådgivning" (vi funderar ganska starkt på att göra om vårt kök), men killen blev sjuk. Nu blir det Malmö och höstmarknad istället med Mona och Håkan!

Kram, Kram

Inga kommentarer: