måndag 8 september 2008

Bröllop

Årets, hitintills, enda bröllop har avverkats och det var underbart! Ann-Sofi såg ut som en prinsessa och Tobias var väldigt stilig i frack! Brudnäbbarna gjorde precis det de skulle, maten var utsökt, speciellt efterrätten, och kvällen förflöt precis lagom snabbt, med lagom många tal. Jag fick några fotograferingsuppgifter som jag tyckte jag klarade av bra. Jag fick som tur var låna Henriks kamera (med superblixt) när det började mörkna, för min blixt är inget bra då. Vårt tal, eller låt (med nyskriven text till Mamma Mia) gick utmärkt och eftersom vi även presenterade vår present i samband med framträdandet så var det den enda som öppnades under kvällen. Vi gav dem en luftballongstur och utifrån deras kommentarer så tror jag de blev mycket nöjda! Dessutom fick jag dansa många danser med min älskling till ett mycket bra jazzband (som jag för tillfället inte kommer på namnet på).

Det enda som pajade helhetsupplevelsen var en tokig Björn som höll mig vaken i pricip hela natten när vi kommit hem. Mors tikar (Aliss och Bella) löpte båda två och även om Björn inte ens fick komma in i huset (vi sov i flickornas hus) så kände han trots allt doften av dem och kunde INTE vara lugn en enda sekund. Väldigt störigt. Man skulle kunna säga att jag vaknade på fel sida cirka 8 gånger natten mellan lördag och söndag. Men sånt är livet! Underbart var iallafall bröllopet och min nya klänning satt som en smäck!

Kram

2 kommentarer:

Familjen Wiman: sa...

Så vacker du var. :) O ja.. givetvis oxå brudparet.

Kram Maria

Ann-Sofi sa...

Hjärtligt tack för att du var med och förgyllde vår bröllopsdag! Vi blev jätteglada för er present - ska bli spännande!
Bandet heter Doxy Music och rekommenderas varmt.

Tack för ditt sms - vi ska dock fira Heléns födelsedag på lördag, men jag ses gärna lite längre fram!!
Kram från fru Lennartsson