måndag 15 september 2008

Dop och renovering

I lördags var vi på Viktor Oscar Olssons dop, dvs Jona och Rickards son som föddes den 24 augusti. Anledningen till att lille Viktor döptes så tidigt var för att hela Jonas familj från Island skulle kunna vara med. Fram emot kvällen körde jag ut till Löderup Strandbad och spenderade kvällen med Marre och Mona och en omgång Cluedo. Ben var förståss också med och Björn börjar vänja sig rätt så bra vid honom nu. Ben är sååå söt när han pratar, speciellt när han pratar Punjabi, och han träffar Mona så ofta att han använder hennes namn hela tiden, vilket Mona blir helt salig av! Så mysig är han!

I söndags blev det jobba av och stugan börjar verkligen ta form nu. Jag glömde givetvis kameran hemma, annars hade jag kunnat visa hur långt vi kommit, men nu får ni helt enkelt lita på mitt ord. Jag åkte hem till Lund igen lagom till kvällsmat och fick spendera kvällen med en något krasslig sambo.

Kram

Inga kommentarer: