onsdag 28 januari 2009

Angående jobbet...

Nu börjar det äntligen hända saker!!!! Jag ringde till Min regionschef i måndags för att höra mig för hur det gått med allting och fick genast reda på att han skulle hämta nyckeln dagen därpå.

Igår tillbringade jag hela dagen med Sanna och Zandra som var i stan och hörde ingenting alls från huvudkontoret...

Men idag har det tagit fart på riktigt. Margareta på huvudkontoret ringde och vill få igång butiken så fort det bara går nu. Hon ska skicka ut papper angående våra nya anställningar som vi antagligen kommer få imorgon och regionschefen har varit här hos mig nu i eftermiddag och lämnat nyckeln till butiken. Imorgon kl 8.00 ska jag vara på plats och göra den initiala beställningen, städa hela butiken och snygga till.... Jag vet inte ens var jag ska börja!!!

Problemet med min anställning kvarstår dock... det är fortfarande inte säkert att jag får tillbaka mitt jobb, det finns omständigheter som måste kluras ut och som jag inte riktigt kan skriva om här. Jag är fullt medveten om att jag kan bli arbetslös och räknar inte med något annat just nu, men i så fall ska jag iallafall lämna ett ordentligt avtryck eftersom det är jag som "startar upp" butiken igen!

Så underbart skönt att få gå till jobbet imorgon!

Kram

Inga kommentarer: