söndag 25 januari 2009

Tycker att jag kanske kunde lägga mer av min lediga tid...

...på bloggen. De sista vardagarna i denna veckan har passerat ganska snabbt. I onsdagskväll var TSS på Grand och drack drinkar (som sig bör vid denna tiden på året). Det blev självklart en massa god mat, goda drinkar och en välbehövlig (och long overdue) uppdatering av våra liv!

Torsdagen spenderade jag... i soffan. Det får man väl göra ibland när man är ledig. Självklart var jag ute med Björn en lång runda och fixade lite grann med tvätten, men jag låg exakt likadant i min morgonrock, nerbäddad i soffan när Alex gick hemma ifrån som när han kom hem.
Kristina var den som faktiskt fick mig upp ur soffan ordentligt, eftersom hon ringde och bad om skjuts till Malmö eftersom tågen var intällda. Jeansen flög på i all hast och 15 minuter efter att Kristina ringt var vi på väg till Malmö. Jag är glad att jag kunde hjälpa till :)

I fredags kommer jag inte ens riktigt ihåg vad jag gjorde, men eftersom jag väldigt snabbt blir rastlös när jag inte får träffa folk, så bokade jag middag hos Mona och Håkan på kvällen. Det var trevligt!

Igår var jag bandyänka. Alex skulle spela två matcher och sedan var det gettogether med bandypolarna. På sådana fester är det inte ens lönt att tänka på att man ska följa med för ALLA samtal kommer kretsa kring bandy!

Jag fiskade lite bland mina nära och käraefter lite sällskap, men fick inget napp så till slut blev det Löderup. Alex är inte jätteglad för att jag kör sådana sträckor en och samma dag... så idag söndag är jag fortfarande kvar ute på landet. Jag ska klippa Björn och umgås med föräldrarna och sedan ska jag och Alex titta på hus i etermiddag... Jag rapporterar om det lite senare!

Kram

Inga kommentarer: