tisdag 21 april 2009

Svårt att engagera mig

Har sedan sist hunnit med följande:
*Jobbat med Jessica för sista gången på Jobbet, hon har fått ett heltidsvikariat och börjar på måndag. Vi firade med bakelser och en trevlig afterwork-middag på Italia.
* Blivit ordentligt förkyld. Det började i fredags och slog ut min helt så jag var i princip sängliggande söndag och måndag.
* Firade Mors födelsedag med kakel och klinkersshopping på K-Rauta och sedan med middag (hämtmat) här hemma hos oss. Stackars storasyrran har fått nässelutslag över hela kroppen.... det räcker uppenbarligen inte med att förlösa ett barn... man måste lida ordentligt! Om någon har tips på lindring tar ci tacksamt emot dem!
* Mona poängterade att jag såg sjuk ut när hon var och hämtade Vilmah vid middagstid, och förkylningen gjorde sitt jobb. Alex och jag tog det mest lugnt hela dagen.
* Mådde skit igår morse och stannade hemma från jobbet.
* Har jobbat i dag, men med mycket lite engagemang. Jag får mail och paket som är till de nya ägarna och det känns som denna sista tiden bara är en transportsträcka där vi är tvugna till att hålla ett slags sken uppe. Supertråkigt!
Nu ser jag bara fram emot att sluta!

Kram

1 kommentar:

Mariette Singh sa...

Jag har oxå börjat blogga...