onsdag 29 april 2009

Underbart med nytt bloggsällskap!

En av mina närmsta vänner har börjat blogga och det ska bli roligt att få en ny värld att tjuvkika in i!

Imorgon jobbar jag min sista dag på jobbet och jag har bestämt dejt med Alex i Folkets Park efter att jag slutat (långt ifrån valborgsinfesterade stadsparken). Vi ska fira uppsägningen med en flaska skumpa och lite mysig picknick och sedan blir det traditionell grillning med en liten skara gäster här hemma hos oss i morgon kväll. Det ska bli mysigt!

Imorgon ska jag förhoppningsvis få träffa de nya ägarna och kanske kunna framföra lite viktig information angående lokal och sånt.
Vi har haft två praoelever den här veckan så vi har varit väldigt överbemannade, men det innebär också att vi har sluppit göra en del skitgöra själv... det är väl det man har praoelever till? Nä, skämt och sido... de har gjort ett bra jobb båda två och varit riktigt rara!

Vi ses när jag är arbetslös!
Kram

Inga kommentarer: