torsdag 9 oktober 2008

Flyt

Har haft lite flyt på jobbet idag, men jag ska inte säga för mycket för då kanske jag jinxar det. Jag fick möjligheten att ta en stor företagsbeställning som kommer vara återkommande. Beställningen är på 200 ramar och specialskurna passepartouter och styckpriset ( för ram och Passepartout) kommer hamna på blygsamma 75 kr +moms, och trots det blygsamma priset blir det ett fantastikt tillskott till företaget. Men vad jag kommer leva på ett bra tag är det som kvinnan, som gjorde beställningen, sa till mig: "Eftersom du gjorde ett så bra jobb med mina privata beställningar och var så positiv och hade så trevlig framtoning så ville jag göra den här företagsbeställningen hos er. " Snacka om at man blir glad när man hör något sådant... det är verkligen jättekul! YEEEAAHHY!!!!

Kram

1 kommentar:

Lovisa sa...

Härligt, grattis! Kram!