söndag 19 oktober 2008

Förkylningsvecka

Har haft min förkylning hängande över mig den här veckan och har därför tagit lite kortare dagar på jobbet för att kunna vila upp mig lite, och det har faktiskt funkat riktigt bra! Sedan blir ju bara saken bättre av att Kristina är i stan och har kommit in vid ett par tillfälle och hälsat på på jobbet, vilket jag rekomenderar alla som har vägarna förbi! Det är alltid lika trevligt.

På grund av Kristinas vistelse var vi hos Linda och Jonas och käkade i tisdagskväll och här hos oss och käkade i onsdagskväll. Helgen har vi spenderat i Lindas och Jonas fantastiska sommarhus i Skånes Fagerhult! Så skönt och så mysigt. För mer detaljer; läs Kristinas blogg.



Veckan som kommer ser både jag och Alex väldigt mycket fram emot. Vi har lite överraskningar på gång och till helgen ska allt förhoppningsvis vara

1 kommentar:

Familjen Wiman: sa...

Nyfiken i massor! ;o)

Skönt att du börjar må bättre.
Kram Maria