måndag 27 oktober 2008

Ond början

Min vecka har börjat med smärta. När jag gick in till jobbet ringde jag vårdupplysningen för jag stod inte ut med mina onda hälar. Jag har haft samma symptom tidigare, men inte så här illa.
Jag fick råd om att gå på antiinflammatoriska värktabbletter och om en vecka, om smärtan inte försvunnit, måste jag kontakta en sjukgymnast eller en ortoped.

Så idag har jag köpt Voltaren, hälinlägg till mina skor (speciella för personer med hälsporre) och nya promenadskor! Suck! Det är verkligen inte roligt att behöva tvångsköpa skor!
Jag hoppas det går över.... hoppas, hoppas, hoppas.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas på en bättring för dig!

Kul att läsa bloggen - gör ju inte det för ofta men ikväll hade jag lugn o ro.

Längtar till lördag...

kram
mariette