måndag 13 oktober 2008

Har efter en helg i löderup strandbad åkt på en ordentlig förkylning. Hosta, täppt näsa och ömmande huvud och bihålor, ja ni vet med all säkerhet hur det är. Jag har pratat med Torbjörn om att få ta lite kortare dagar, så jag kan vila litegrann. Det fick jag såklart.
Men idag var det mycket på jobbet så där kunde jag åtminstone inte ta det lugnt. Inte så mycket kunder, men extremt många leveranser. Vi fick först veckoleveransen... en STOR låda. Sedan kom det 10 låder till, i varierande storlekar. De allra flesta innehåller julkort...JULKORT! Nu blir det till att ställa iordning på lagret så vi får plats med alla julartiklar.

Phu...

Helgen var i allafall mycket trevlig och jag fick träffa, förrutom mor, far, Linda och Rasmus. Familjen Singh och Sanna och Zandra som kom ut i går (söndag) och bjöd på tårta! Mys!!!
Kram

Inga kommentarer: