tisdag 26 maj 2009

Datordag

Har suttit vid datorn i princip hela dagen och det har resulterat i tre jobbsök... det betyder nog att jag kan slappa resten av kvällen. Det är verkligen ett heltidjobb att söka jobb. Jag tycker det allra svåraste är att göra var ansökan anpassad för den, för tillfället, aktuella tjänsten och jag hatar verkligen att behöva söka över externa webbsidor. Suck... jag har det inte lätt...vara ledig dagarna i ända!

Vad som är riktigt jobbigt är att jag inte fått mina papper från Gallerix än. Inget arbetsgivarintyg och inget andra intyg. Jag ringde och påminnde dem idag för tredje gången! Jag fattar inte varför man inte bara tar tag i saker och ting. Det tar inte speciellt lång tid när man väl börjat.... säger jag som inte kan komma igång med någonting alls känns det som!

Imorgon blir det fram med symaskinen istället för datorn...om det inte är strålande väder förståss!

Kram

Inga kommentarer: