måndag 25 maj 2009

Promenaddag

Malin och jag började för någon vecka sedan gå långpromenader ihop. Detta avbröts dock av Parisresan och när jag kom hem igen så hade Malin fått jobb! Förra veckan fick jag med andra ord promenera själv. Det kommer jag å andra sidan få fortsätta med, men idag hade vi bokat in en långpromenad efter Malin slutat jobbet! Vi tog en promenad i stadsparken och sedan gick vi till Ebbas skafferi för Malin behövde äta. Därefter gick vi hem till Malin och påbörjade en liten garderobsrensning. Och jag blev dessutom ett halterlinne rikare!
Sen blev det promenad hem för mig och Björn. Och vilken härlig dag att promenera på!

Idag har annars min dag bestått av att ringa på jobb, fixa i trädgården och städa, städa, städa. Jag hoppas jag får möjlighet att sola lite imorgon!

Kram

Inga kommentarer: