torsdag 28 maj 2009

Tidig födelsedagspresent

Igår fick jag min födelsedagspresent av Håkan. Han hämtade mig efter jobbet och bad mig ta med gummistövlar, vanliga skor, oömma kläder, dricka, frukt, kamera, pass, skinnhandskar, ytterkläder som inte var av nylon och fauna och lupp om jag råkade ha någon hemma.

Vi kan väl säga att några av grejerna var villospår, men att det var av största vikt att jag inte hade nylon i mina ytterkläder, var rena rama sanningen. Håkan tog nämligen med mig till Sturup Raceway! Håkans pappa har en bil som han kör med där och igår fick jag äran att åka med! Det var verkligen jätteroligt och jag var väldigt nära att göra vågen i en av kurvorna...

Efter att jag hade åkt ca 15 varv hängde vi lite bland bilfolket, kollade på när bilar sladdade och körde in i sargen och käkade korv, allt som hör till en dag på racingbanan! Tack Håkan (och Arne)!

Bilder dyker upp såsmåningom!
Kram

Inga kommentarer: