tisdag 5 februari 2008

Flitig idag!

Jag har varit riktigt duktig idag, men inte pluggat utan fixat lite hemprojekt. Min veckoplan ser ut som följer: Börja plugga till redovisningstentan och gör ett litet hemprojekt om dagen. Igår tog jag ner min oanvända gardinstång i vardagsrummet och spacklade för alla hålen och idag har jag slipat och målat. Jag passade dessutom på att måla över alla "skavsår" som uppstått under det senaste ett och ett halva året! Egentligen skulle jag varit färdig där, men jag kunde inte riktigt sluta! Jag tog med andra ord tag i projekt nummer 2 som gick ut på att skaffa en vit list till köket. Vi har gått med denna skavanken sen vi flyttade in och det var helt enkelt dax! Det blev inte riktigt färdigt, det krävs lite finjustering, men nu är i alla fall listen köpt.

Dessutom stack jag och handlade på ÖoB och Netto. Jag fyndade bland annat en vaskrensare och en rotfruktsborste, för att inte tala om grisöronen (till hunden)! Jag gillar lågprisaffärer!

Imorgon blir det frukost med TSS och sedan blir det plugg hela dagen lång... jag måste ju jobba igen tiden jag förlorade idag.

Kram

Inga kommentarer: