lördag 16 februari 2008

Suck

Vilken härlig vecka.... well, vädret har varit okej iallafall! Snacka om att det har gått upp och ner för mig den här veckan. Alla känner ju till mina borttappade nycklar. Det var uppenbarligen bara början. Igår (fredag) hade jag ungefär en lika härlig dag.
Vår tvättmaskin dog. Så idag har alex och jag köpt ny tvättmaskin för 3600 spänn. Pengar som man inte riktigt har, det är kul.
Dessutom fick jag ett brev från a-kassan. Självklart måste jag komplettera mina uppgifter, det var ju inte så att jag skickade in en hel novell första gången... nu måste jag skicka en roman också!
Jag älskar verkligen a-kassan. Speciellt eftersom man verkligen får pengarna under den kritiska perioden då man verkligen behöver dem och inte fem veckor försent! NOT!!!!
Fuck'em
Jag har i allafall möblerat om sovrummet och är nöjd, det är alltid något!
Kram

Inga kommentarer: