fredag 29 februari 2008

Dagar som gått

Det har varit en speciell vecka med nytt jobb och en extremt god vän som liksom har varit på väg att flytta utomlands en hel vecka!

Kristina och jag har haft lite kvalitets tid de senaste dagarna. Vi har skrotat hela hennes bohag, hon har sovit här hos mig och Alex eftersom vi även skrotade hennes säng och idag har vi hängt en stund medan Kristina blev klippt ute på Skult (Nova). Jag och Björne följde även med en sväng in till Linda och Jonas (kvällens sovplats) eftersom Kristina hade sååå mycket packning med sig! Det kommer kännas väldigt konstigt att vi inte kommer träffas nån gång i veckan... men vi har fått en web-kamera och hörlurar så att vi kan Skypa!

Nu till något helt annat! Det var en kvinna på jobbet idag som ville prata med föredetta butikschefen, eftersom hon bara litade på henne. När detta inte gick blev hon tveksam och , jag lovar, hon var på vippen att fråga efter min CV. Hon frågade till exempel vilken erfarenhet jag hade. Men för att göra en ganska lång (vi diskuterade nog hennes inramning i över 30 minoch det var inte första gången) historia kort, så slutade det med att hon totalt litade på mitt omdöme och tog det som jag rekommenderat! Coolt va!??!? Jag hoppas verkligen det blir bra nu!!!!!!
Kram

Inga kommentarer: