lördag 23 februari 2008

Nu är det (förhoppningsvis) över!

Tentan är gjord och nu hoppas jag verkligen att jag slipper göra om den. Jag har pluggat stenhårt de senaste dagarna och bara pausat på kvällarna. Jag skippade dessutom TSS-frukosten eftersom jag hade sådan panik angående tentan. MEN NU ÄR DET IALLAFALL ÖVER!!!!!

Så fort tentan var avklarad bar det av till Stugorna (3) i Löderupstrandbad som numera kallas Gollebo, Lillebo och Loftet. Gollebo - eftersom min mamma kallats för Gulle och min pappa heter Olle. Lillebo - för att vi har en liten friggebod på tomten och Loftet - för att det den ena stugan en gång i tiden var en verkstad med boende på loftet!! Vi har röjt en del på tomten idag och rivit en innervägg som, när stugan byggdes på 50-talet, var en yttervägg. Skitkul att se hur något så välbekant (har växt upp på denna plats) kan förändras så drastiskt, så snabbt!
Bilder dyker upp imorgon!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Bilder hade varit spännande att se! Behöver ni hjälp med ritning på köket, så hör av er! Kram Malin