tisdag 19 februari 2008

Första dagen på nya jobbet

Jag har haft mjukstart på jobbet idag! Det gick bra och det är väldigt skönt att börja jobba igen. Det är extra trevligt att Gallerix faktiskt har en viss kreativ sida. Man rekommenderar ju ramar och passe par touter som ska framhäva konstverken och dessutom arbetar man en hel del med händerna vid inramningsdisken. Jag tror att detta kan passa mig utmärkt!

Annar är det mycket plugg för tillfället. Jag har tenta på lördag (8-13) och sedan blir det Stugan för hela slanten, resten av helgen! Mys!

Imorgon blir det frukost med The Senior Staff innan det bär av till jobbet!

Kram

PS. Jag glömde det viktigaste! Det är mycket trevligare att gå ut med hunden när man har sällskap ;-), även om man ibland måste springa ifrån sitt sällskap för att tvättmaskinsleverantören var tidig!

2 kommentarer:

Kristina sa...

Det är trevligt att var sällskap även när man blir ifrånsprungen utan plastpåsar fast med hund ;).

Familjen Wiman: sa...

Redan börjat på nya jobbet? Va kul! :)
Då får man ta sig en kikom där en dag..

Kramar Maria