tisdag 12 februari 2008

J-vla skitdag!

Det har varit en riktigt sur dag idag. Jag har försökt plugga men ständigt blivit avbruten av hundar, sotare, veckohandling och annat skit :(

Sotarna som var här idag meddelade att fläkten som vi har (värde 6000) inte är enligt föreskrifterna i vårt bostadshus och måste kanske bytas ut! Jippie! Vi var skitnoga när vi köpte den för att vi skulle följa alla regler och nu har vi fått reda på att trots våra försök så har det ändå blivit fel :(

Och uppenbarligen är jag omöjlig att ha att göra med "den här tiden på månaden" eftersom till och med hundarna strejkar och vägrar lyda mig :(

Dessutom, ovan på allt, för att göra situationen helt olidlig, så har jag tappat bort mina nycklar. Antagligen när jag var ute med hundarna! J-vla skit :(

1 kommentar:

Familjen Wiman: sa...

Stackars dig! Även om du inte känner det så nu så är du faktiskt jättebäst. Så vet du det!!

Stor kram från Maria