tisdag 22 januari 2008

Dagarna springer iväg

Jag hinner inte riktigt med, känner jag. Dagarna tycks bara springa iväg och jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja.
Jag har varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig och dessutom fixat de uppgifter som jag var tvungen att skriva in på arbetsförmedlingens hemsida. Jag har även anmält mig till omtentan den 23 februari. Nu ska jag bara fråga Malin om jag kan låna hennes böcker. Sen har jag inte gjort så mycket riktiga saker... tagit hand om tvätten och varit ute och gått med hundarna (Kristina var med idag och vi tog en riktig långtur!) läst tidningen, pratat med Sanna och varit och handlat.

Imorgon ska jag ta tag i saker och ting hade jag tänkt! Efter frukost med TSS ska jag hämta Vilmah och sedan ska jag sy gardiner. Jag kanske tar en tur till stan också och lämnar böcker till biblioteket... eller så får det bli på torsdag.

Kram!

Inga kommentarer: