fredag 4 januari 2008

Ska försöka göra det här lite oftare...

Det är ju nästan i princip var dag jag sitter vid datorn av en eller annan anledning.

Jag trodde inte att en dag, som börjar extra tidigt för att man måste upp och jobba med grupparbete, kunde bli så bra! Dagen idag har helt enkelt varit givande. Vi pluggade till halv fyra och sedan stack jag och klippte mig, det är alltid ett lyft. Sedan träffade jag trevliga gamla bekanta på Nova och pratade med min "soon to be"-chef. Jag ska på jobbmöte på torsdag... då ska vi bland annat bestämma mina tider... Jag har fått jobb!!!!!!!!!!!!! :-D

Ikväll hade Alex på grund av de goda nyheterna en drink färdig till mig när jag kom hem, jag har tittat på musikalen "Äntligen!" och påbörjat mitt nya syprojekt (Äntligen!) som jag fått i uppdrag av en av mina vänninor! Det är bara små ändringar, men det var så länge sen jag hade tid att sy, så det ska verkligen bli kul!

Dessutom har jag fått bra nyheter från Ponnins försäkringsbolag och allt känns helt plötsligt lite lättare... nu ska bara jag också bli lite lättare, så blir jag riktigt glad... det har varit en dålig träningshöst...:-I... nåja...

Kram på er

1 kommentar:

Lovisa sa...

STORT grattis till jobbet vännen!