söndag 20 januari 2008

Givande helg

Det har varit en skön och avslappnad helg, trots att det var prat om att vi skulle sitta och komplettera uppsatsen. Anledningen till att blev så var nog att jag inte ville sitta med uppsatsen, utan gjorde andra saker istället! Så skönt när man kan säga nej ibland!
Givetvis har jag suttit med uppsatsen onsdag, torsdag och fredag så jag har ju utan tvekan gjort min del av arbetet, så att säga, men helgen blev pga detta också bra!

I fredagskväll var vi på examensfest hos en av Alex bandykompisars flickvän. Med anledning av deras ganska snara flytt till London fick hon ett riktigt snyggt paraply av oss, jag hoppas hon får användning av det då och då. Det var i alla fall väldigt trevligt och förhoppningsvis kan vi få tillfälle att hälsa på även dem i London, när vi åker dit.

På lördagen blev det en tur till IKEA för att bland annat skaffa ännu en dörrmatta (fick en i julklapp) och nya huvudkuddar. Senare på kvällen hade jag en dejt med storasyrran i Svarte eftersom hon skulle passa vår vänninas dotter, vilket, förresten, gick fantastikt bra... Hon är ju en ÄNGEL!!! Dessutom blev det en hel del karaokesjungande och en titt på High School Musical 2 (Väldigt söt och upplyftande film ... helt utan djup).
Idag har det blivit lång promenad med hundarna, mycket slappande på soffan och en dejt med Kristina för att beställa kläder från H&M, najs!

Nu ska jag, i Alex frånvaro, titta på The Weddingplanner med JLo i huvudrollen (även detta en söt och upplyftande film helt utan djup)!

Kram

Inga kommentarer: