onsdag 23 januari 2008

Regnet det bara öser ner!

Frukost med TSS var trevligt som vanligt, men jag har börjat märka att min mage inte är riktigt lycklig över så mycket mjölk så tidigt på morgonen så jag ska nog byta till låglaktos. Idag var jag riktigt trött när jag kom hem, och utifrån det som skrivits i mina vänners bloggar så har de också varit lite sömniga idag. Jag la mig faktiskt och sov en stund med vovvarna innan jag började sy mina gardiner. Och det blev väl hur bra som helst!

Annars har det blivit en del städning och fix med a-kassan, arbetsförmedlingen och gamla arbetsgivare. En promenad i regnet blev det också... det är tur att man har en hel regnstass för annars hade man väl aldrig velat gå ut! Jag tycker själv att det är ganska mysigt och hundarna har ju också regnkläder, så inte ens de blir våta! Jättebra!

Lite tråkigare nyheter, som egentligen inte alls berör mig är att Heath Ledger är död. Han är lika gammal som jag och har en tvåårig dotter... vad kan ha hänt?

Förhoppningsvis kommer Kristina en sväng ikväll;) (måste flörta lite, så att hon trotsar vädret) så kan vi snacka lite skit och se lite dålig TV. Top model börjar ju inte förrän den 6 februari...

Kram

Inga kommentarer: