fredag 11 januari 2008

Let´s dance!

Eller låt oss göra allting annat, medan vi tittar på Let´s dance! Idag har jag varit på vårdcentralen en sväng och sedan har jag suttit med en j-a, ursäkta språket, bokföringsuppgift, som jag tror kan få folk att bli helt nippriga! Den är sjukt svår och tar evigheter att göra, och den ska vara inne på måndag... Vi trodde vi skulle bli färdiga idag, men har nog bara gjort lite mer än hälften. FY, vad jobbigt!!!!!!

Trots allt försöker vi hålla humöret uppe, vi ska ju bara vara klara med opponeringen av en 10-sidig uppsats också till på måndag... (Hur gör man en crazy-smiley?) %\?

Men, det är inte bara illa! Jag har fått jobb. Runt den 25 mars börjar jag som Butikschef på Gallerix i stan! Det ska bli jättekul och väldigt lärorikt! Jag har dessutom redan fått ett par morötter att arbeta mot! Detta innebär även goda nyheter för Mona och Vilmah eftersom jag utan problem kan fortsätta passa henne två månader till! Vad fint allting löser sig! Nu ska jag bara hitta på vad jag ska göra i två månader så att jag inte sitter helt sysslolös...
En del träning kanske...
Mycket sömnad....
Läsa någon kurs på medborgarskolan kanske...
Eller jobba ideelt inom någon kulturorganisation...
Det blir säkert inte mycket ledig tid och så håller det ju på att bli vår också!
Inte dåligt alls!
Kram

1 kommentar:

Ann-Sofi sa...

Grattis till jobbet! Va kul att det blev av!
Vi hörs! Kram Ann-Sofi