tisdag 15 januari 2008

Nu börjar det kanske lugna ner sig.

Det har varit en rätt tuff vecka, helt skolmässigt, men vi lyckades lämna in både uppsatsen och bokföringsuppgiften i tid. Opponeringen gick också relativt bra, men vi blir tvugna att komplettera lite grann. Vi hade dessutom 4 fel (små, men dock fel) på bokföringsuppgiften så vi måste rätta till den också.

Vi har tenta på fredag, men jag kommer nog hoppa över den och satsa mer helhjärtat på omtentan. Jag har inte direkt haft möjlihet att plugga till tentan utöver allt annat plugg, och det känns inte som jag kan läsa in allt på två dagar. Nu ska jag bara inte tappa gnistan så jag bara struntar i det tillslut...

Tänkte att jag skulle ta mig an uppsatsen istället de här dagarna eftersom kompletteringarna måste vara inne senast 23.59.59 söndagen den 20 januari. Dom ger oss inte direkt något utrymme, dom där. :-( Nåja. jag måste bara tänka på att uppsatsen också ger viktiga poäng.

Nu är det trots allt snart slut! På fredag eller måndag ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen så att jag kan få ut min A-kassa. Det känns inte riktigt lönt att skriva in sig, eftersom jag faktiskt har jobb, men ,men, sådana är reglerna och jag bara följer dem!

Kram kram

Dagens tips: Läs inte företagsekonomi

Inga kommentarer: