onsdag 30 januari 2008

Hundar och Ungar

Jag har precis återlämnat dagens lilla överraskning, nämligen Teo! Teo är våra vänners ett-åriga son och eftersom vi bor så nära varandra, så är det helt naturligt att vi lämnar Björne hos dem när han behöver passning och de lämnar Teo hos oss när han behöver ses till. Teos pappa behövde sköta lite jobb, så Teo har varit hos mig i 2,5 h ungefär. Det har gått mycket bra. Vi var ute med hundarna på en lång promenad. Det gick faktiskt bättre än vad jag väntat mig att gå ut med barnvagn och två hundar... det bådar, om inget annat, gott inför framtiden... Sen fick Teo lite mellanmål och vi har lekt och blivit halvt uppätna av hundarna. Björne fastnade med en av sinna tänder i Teos overall, så Sofia fick plocka fram "lilla" sykittet och sy. Det blev en lila bil!!!!
Teo är i alla fall en snäll och nyfiken unge som sällan gnäller, om bara hundarna hade kunnat slappna av lite mer i hans närhet och vänja sig vi barn så kanske vi också kan skaffa barn någon gång i framtiden!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle bara testa om det gick att skiva här på din sida nu.

Och sen kom jag på att du pratat om ett fint mönster på en klänning om man är gravid. Tänkte att et kanske kunde vara nåt för mig den 5/4??? Kram Malin