onsdag 5 mars 2008

Kristinalös Top Model-kväll

Det känns lite konstigt faktiskt att veta att vi (Kristina och jag) inte kommer titta på Top Model på vääääldigt lång tid, om ens någon gång igen. Det känns som om jag vill berätta allt för henne (Kristina läs dig), men det är kanske inte den bästa läsningen! En sak måste jag dock berätta. Och alla ni som absolut inte bryr sig om Top Model kan hoppa över den gröna texten.

På makeovern fick Bianca reda på att hon skulle bli blondare och fylligare, vilket hon själv tyckte var lite slampigt, men hennes hår var så skadat så att de rakade av allt! Det var nästan lite synd om henne. Hon fick en peruk (blondare och fyllig) som hon kunde jobba med, men hon var faktiskt sjukt snygg i snaggat!!!! Nu är hon dessutom lite mer ödmjuk!

Det var det, jag har beslutat mig för att numera göra onsdagar till min telefonkväll. Ringa till folk som jag inte brukar ringa till, bara för att höra hur det är! Idag gjorde jag en rivstart och har pratat både med Lotta (som precis flyttat till Göteborg), Malin Åhlund (som jag tänkte hälsa på i Stockholm) och Tina (som sitter helt nynedflyttad i Malmö i sin lägenhet utan toa och kök!).
Nästa vecka får jag nog dock hoppa över telefonsamtalen eftersom jag är på kurs i Stockholm!

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tea! Såg att du ringt men sen ville du inte svara. Vad månde det vara om? Massa kram

Ann-Sofi sa...

Hej
Jag ska ta mig i kragen någon dag och tita förbi på Gallerix - kul att få se dig i ditt nya element!
Tack för att du håller mig ajour genom din fina blogg.
Jag ser fram emot att ses på onsdag!!
Kram
Ann-Sofi