måndag 17 mars 2008

Tokväder

Vad hände egentligen? Här stiger man upp till skinande sol och sedan, bara några timmar senare, så össnöar det!!!!!Nu lägger det sig dessutom! Usch, det här är inte alls lika trevligt som förra veckans snö... Blåser gör det också, det är tur att man är inne hela dagarna.

Har gått och velat ett tag angående min redovisningstenta, jag var ganska säker på att jag troligen inte klarat den och om jag skulle klarat den, så skulle det var med nöd och näppe.... OCH JAG KLARADE DET! GUUUD vad skönt! Enligt mitt ladokutdrag har jag nu läst 30p företagsekonomi! Gissa om jag känner mig duktig!

FÖr övrigt är jag mitt i planerna för påskhelgen. Det blir en sväng ut på landet, till vår halvt rivna stuga och sedan avslutar vi här hemma hos oss med äggrullningsfest på annandagen!
Nice.

Nu bär det snart av till Mona och Håkan i nya bilen!

Kram

1 kommentar:

Lovisa sa...

Grattis till tentan och de tagna poängen! Gick förbi Gallerix idag, men tänkte tyvärr inte på att ni stänger sex och inte sju så det får bli en annan dag. Kram!